CERTIFICAT DECES – PRIMARIA ORADEA – INREGISTRARE DECES
Cum pot obtine certificat de deces de la Primaria din Oradea?
Certificatul de deces in original poate fi solicitat de catre rudele persoanei decedate in ordinea gradului de rudenie, astfel: sot/sotie, unde exista, daca nu exista va solicita fiul/fiica, iar in lipsa acestora urmatoarele grade de rudenie.
De unde pot ridica acest certificat de deces ?
Certificatul de deces se va ridica de la Primaria din Oradea de la Compartimentul de Stare Civila, la parter, camera 13
Documentele necesare pentru declararea decesului
· certificat medical constatator al decesului
· carte de identitate/buletin persoana decedata
· certificat de nastere persoana decedata
· certificat de casatorie, acolo unde este cazul|
· carte de identitate/buletin apartinator
Documentul pe care familia il primeste de la Primarie este:
· CERTIFICAT DE DECES (original) – acest document se elibereaza in aproximativ 30 minute de la depunerea documentelor mentioonatee mai sus pentru ca famila sa poata inmormanta/incinera persoana decedata, dar si pentru a solicita ajutorul de deces daca persoana decedata avea calitatea de asigurat sau pensionar. Mai multe detalii despre ajutorul de deces
Detalii Primaria Oradea – declarare decese
- înregistrarea decesului se face în clădirea Primăriei, camera 13, parter
Adresa şi date de contact
- mun. Oradea, p-ţa. Unirii nr. 1, cod poştal 410100, jud. Bihor
- nr. de telefon – 0259/ 409.410
Program de lucru cu publicul
- LUNI, – 8:00 – 16:30.
- MARŢI, – 8:00 – 16:30.
- MIERCURI, – 8:00 – 16:30.
- JOI, – 8:00 – 18:30.
- VINERI, – 8:00 – 15:30.
- SÂMBĂTĂ , – 9:00 – 13:00.