Program NON STOP 24/7

Plata ajutor deces

Plata ajutor deces. Ajutorul de deces se inregistreaza online incepand cu data de 01.04.2020, datorita starii de urgenta in care se afla in prezent Romania. Plata ajutoarelor de deces s-a oprit in prezent prin casieria unitatii prezente in fiecare judet. Plata ajutorului de deces se va realiza prin posta sau prin cont bancar al persoanei care solicita ajutorul de deces intr-un interval de timp nestiut in prezent, datorat de situatia actuala a tarii privind noul virus aparut COVID-19.
Ajutorul de deces poate fi solicitat de catre membrul familiei persoanei decedate care a avut calitatea de asigurat sau pensionar in termen de 3 ani de la data decesului. Pentru a beneficia de ajutorul de inmormantare persoana care a suportat cheltuielile de inmormantare trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1. Certificat de deces
2. Cupon de pensie ( in cazul pensionarilor)
3. Carte de identitate persoana care solicita ajutorul de deces
4. Acte care sa ateste gradul de rudenie cu persoana decedate ( certificat de nastere, certificat de casatorie)
5. Factura de produse si servicii funerare
6. Cererea TIP completata

Mai multe informatii despre ajutorul de deces gasiti aici

  Dorintele clientului nostru sunt mereu pe primul loc, de aceea puteti conta pe calitatea, promptitudinea si profesionalismul nostru! Pentru mai multe informatii si consultanta gratuita nu ezitati sa ne contactati, suntem alaturi de dumneavoastra 24 ore din 24, 7 zile din 7 cu produse si servicii funerare de calitate in cel mai scurt timp.

Call Now ButtonApeleaza acum! 0753 661 704